Kurzy a certifikace AI

Vše

AI pro profesionály v online marketingu

12.000 CZK

Cena (bez DPH)

Days2
16. 9.17. 9. 2025
Praha
CZ
9. 10.10. 10. 2025
Praha
CZ
18. 11.19. 11. 2025
Praha
CZ
16. 12.17. 12. 2025
Praha
CZ

Kurz "AI pro profesionály v online marketingu" se zaměřuje na využití umělé inteligence (AI) v oboru digitálního marketingu z pohledu inovací a zvyšování efektivity práce online marketéra. Během prvního dne získají účastníci ucelený přehled o současném stavu a schopnostech umělé inteligence. Zároveň se zcela od základů naučí, jak nejužitečnější AI nástroje současnosti využívat.

Druhý den bude zaměřen na praktické využití těchto nástrojů v oblasti digitálního marketingu. A to od vytvoření marketingové strategie v online prostředí až po společnou práci na jednotlivých částech marketingové kampaně. Vytvoříme si tak prodejní stránku produktu, podklady pro reklamní kampaň na sociálních sítích, newslettery, příspěvky na sociální sítě, videa, webináře... Vyzkoušíme se i automatizaci a vyhodnocení kampaní pomocí AI.

Možnosti financování 

Cena za účastníka 2.614 Kč vč. DPH s podporou v programu JSEM V KURZU v rámci Národního plánu obnovy (registrace zde).
Cena za účastníka 14.520 Kč vč. DPH bez podpory (tj. 12.000 Kč bez DPH).
Potřebujete poradit? Vyplňte, níže formulář nebo nás kontaktujte na emailu info@datascript.cz.

 

Cíle kurzu

Cílem tohoto workshopu je představit možnosti, které AI poskytuje v oblasti digitálního marketingu a seznámit účastníky workshopu s nejnovějšími nástroji a trendy tak, aby je mohli začít používat ve své praxi.

Zaměříme se na praktická cvičení při tvorbě marketingové strategie společného projektu, vč. konkrétních textovách, grafických i video výstupů a společné debaty, které vám pomohou:

  • Rozumět praktickému využití AI.
  • Poznat nejrůznější AI nástroje vhodné pro oblast digitálního marketingu.
  • Zvýšit produktivitu a efektivitu vaší práce.

Co si z kurzu odnesete

  • Praktické dovednosti využití AI v nejrůznějších oblastech digitálního marketingu. Od tvorby marketingové strategie, přes využití v oblasti tvorby textů na web, do newsletterů či příspěvků na sociální sítě (včetně grafiky), tvorby reklam v PPC systémech i na sociálních sítích, přípravy videí (vč. hudby) či obsahu webinářů až po vyhodnocení marketingových aktivit.
  • Hlubší porozumění AI, jeho schopností a práce s ní.
  • Pochopení, jak vám může používání AI pomoci zefektivnit činnosti v nejrůznějších oblastech digitálního marketingu.
  • Praktické dovednosti, jak efektivně využívat AI nástroje a technologie pro tvorbu textu, grafiky. hudby i videa.
  • Inspiraci pro používání AI ve vaší práci.
  • A také sami vytvoříte svoji digitální marketingovou strategii na téma společného projektu. K ní texty, grafiku, hudbu i videa – vše si sami osaháte a prakticky se s používanými AI nástroji seznámíte.

Cílová skupina

  • Profesionálové, kteří chtějí proniknout do nejnovějších AI trendů v oblasti digitálního marketingu a využít potenciál umělé inteligence ve své práci.
  • Zaměstnanci firem, kteří mají na starosti online marketing, kteří chtějí efektivně využívat nástroje umělé inteligence ke tvorbě marketingových kampaní, zvyšování návratnosti investic a získávání cenných marketingových poznatků. 
  • Zájemci o AI, kteří se chtějí dozvědět více o možnostech využití těchto technologií pro své aktivity v oblasti digitálního marketingu.

Po skončení kurzu budou účastníci plně schopni využívat možností AI při práci v oblasti digitálního marketingu.


1. DEN

1. Úvod do umělé inteligence a jazykových modelů

Vysvětlíme si, jaký je rozdíl mezi pojmy umělá inteligence, strojové učení, hluboké učení a generativní umělá inteligence a povíme si, proč se o AI v současnosti zajímat. Dále si povíme, jak fungují jazykové modely a jakým způsobem jsou trénovány - to je totiž základem pro to, abychom se s nimi naučili správně pracovat. Také se zaměříme na to, proč i po konci tréninku stále někdy halucinují. 

  • Co vlastně je AI a jak funguje, rozdíl mezi umělou inteligencí, strojovým učením, hlubokým učením a generativní umělou inteligencí 
  • Co jsou jazykové modely a na jakých principech fungují
  • Proč AI občas halucinuje
  • Základní funkce ChatuGPT a ostatních jazykových modelů

2. ChatGPT pod lupou - co umí a jak s ním pracovat

Porovnáme si ty momentálně nejlepší jazykové modely na trhu a následně se podrobně zaměříme na ChatGPT. Během toho si podrobně projdeme všechny schopnosti a funkcionality, které tam můžeme nalézt a to včetně tvorby obrázků, vlastních pokynů či modelů GPT. Zároveň si ukážeme praktické příklady, jak každý může využít ChatGPT či další jazykové modely v běžném životě i ve firmě.

  • Přehled současných nejlepších jazykových modelů (ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot, …) a jejich srovnání
  • Podrobný pohled na ChatGPT a práce s ním
  • Pokročilé funkce ChatGPT (Vlastní pokyny, modely GPT)
  • Příklady praktického využívání ChatGPT a dalších jazykových modelů v běžném životě i ve firmách

3. Efektivní promptování a práce se soubory v ChatuGPT a NotebookuLM

V této části se detailně podíváme, jak psát efektivně zadání ChatuGPT, neboli jak efektivně promptovat. Také si vysvětlíme, co jsou to tokeny a co znamená kontextové okno a následně si porovnáme schopnosti analyzování souborů v ChatuGPT a NotebookuLM.

  • Zásady efektivního promptování
  • Tokeny a kontextové okno
  • Analýza souborů v ChatuGPT vs v NotebookuLM

4. Závěrečné shrnutí a diskuze

Na závěr si shrneme klíčové body prvního dne. Zároveň bude prostor pro individuální dotazy ke specifickým příkladům a pro diskuzi o AI obecně.

  • Shrnutí prvního dne
  • Diskuze o AI a prostor pro individuální dotazy

 

2. DEN

Základem 2. dne školení bude využití AI nástrojů k vypracování online marketingové strategie a následně i jednotlivých aktivit, které budou v rámci strategie navržené. 

Budeme se věnovat především online marketingovým aktivitám, ale z kurzu si odnesete spoustu inspirace i pro případné marketingové aktivity v offline prostředí

Stanovení marketingové strategie

Bez strategie nelze nic stavět a už vůbec ne marketingovou kampaň. Takže se zaměříme na to, jak AI a LLM nástroje využít v této fázi.

  • jak využít AI k sestavení marketingové strategie
  • zpracování dat z uživatelského průzkumu pomocí AI nástrojů
  • vytvoření person (z pohledu demografie i z pohledu motivace k užívání produktu/služby)
  • výběr vhodných online marketingových aktivit

Tvorba marketingových aktivit

Z návrhu strategie nám vyjdou vhodné marketingové aktivity. Ty se mohou lišit od těch následujících, ale v zásadě tu pokryjeme všechny možnosti.

    Web jako celek

  • co to je landing page, její specifika z pohledu obsahu, UX…
  • tvorba textů pro landing page s pomocí AI
  • tvorba FAQ (často kladených dotazů) a odpovědí na webových stránkách na základě analýzy zákaznických dotazů

    Článek na web

  • specifika webového článku z pohledu SEO, struktury, UX…
  • naučení Chat GPT na „náš“ tón komunikace
  • text článku krok za krokem
  • vytvoření doprovodné obrazové grafiky k článku (v aplikacích Canva, Midjourney, Leonardo); jak generovat konzistentní obrázky pomocí AI – zachování grafického stylu (v aplikaci Midjourney)

    Příspěvek na sociální sítě

  • specifika jednotlivých sociálních sítí (FB, Linkedin, Instragram, TikTok, YouTube)
  • tvorba obsahového kalendáře pro soc. sítě
  • vytvoření příspěvku na konkrétní sociální síť s pomocí ChatGPT
  • vytvoření doprovodné obrazové grafiky k příspěvku (v aplikacích Canva, Midjourney, Leonardo)

    Newsletter

  • specifika newsletterů
  • vytvoření obsahu newsletteru a jeho předmětu s pomocí ChatGPT
  • příklady využití AI nástrojů pro tvorbu prodejního/obsahového newsletteru
  • personalizované doporučení produktů na základě předchozích nákupů

    PPC kampaně

  • specifika PPC kampaní
  • vytvoření obsahu kampaně s pomocí ChatGPT

    Automatizace (některých) marketingových aktivit

  • ukázka vytvoření automatizace pomocí platformy Make (ukážeme si, jak z vypublikovaného článku na webu, mohou snadno automatizovaně vzniknout příspěvky pro sociální sítě + newsletter)
  • komunikace s klienty na sociálních sítích (aplikace ManyChat pro FB/IG)

    Video

  • jak na krátké video pro využití v online marketingu – formáty reels i video pro YouTube (na šířku) (v aplikacích LumaLabs, Rumway ML, HeyGen)
  • vytvoření skriptu pro video s pomocí AI
  • AI hudba pro videa (aplikace Udio, Canva)
  • titulky pro videa (aplikace Canva, Descript)
  • finální postprodukce videa (aplikace Canva, CapCut)

    Webináře

  • vytváření scénářů a obsahové struktury pro webináře s pomocí AI
  • vytváření obsahu emailových follow-upů po odvysílání webináře

    Vyhodnocení marketingových aktivit

  • vyhodnocení kampaní s pomocí AI nástrojů a doporučení dalších kroků (např. reportu z FB kampaně, z Google Analytics apod.)

Technické požadavky

  • Notebook s připojením k internetu (wifi je k dispozici v učebně)
  • Doporučujeme stáhnout si a alespoň na minimální možnou dobu zaplatit ChatGPT4 pro Vaši maximální flexibilitu během školení.

Poptejte kurz u nás

Kurzy
Submit
* Povinné pole

Recenze

Petra Kubatíková
19. 6. 2025
Moc děkujeme za webinář, přineslo nám to spoustu užitečných informací a ulehčí nám to do budoucna některé úkoly. Děkujeme. Petra Kubatíková, Exclusive Networks.
Michaela Ileninová
19. 6. 2025
Celkově hodnotím kurz jako přínosný. Dozvěděla jsem se spoustu nových informací, funkcí a využití v marketingu. Michaela Ileninová, Exlusive Networks
Petra Keřková
26. 5. 2025
Kurz AI pro profesionály v online marketingu pod vedením Petra Slavíka byl přesně tím, co jsem v téhle oblasti potřebovala. Petra znám jako skvělého marketéra, který má přehled, miluje trendy v AI a je schopný předávat informace tak, že vás to vtáhne a nadchne. A přesně takový byl i tenhle kurz.

Jeho výklad byl velmi praktický. Žádná nudná teorie, ale praktické ukázky, konkrétní nástroje a hlavně promyšleně sestavené materiály, ke kterým se budu ještě dlouho vracet. Objevila jsem nové AI nástroje, které mi rozhodně usnadní práci, a už mám v plánu je postupně testovat a začlenit do svých procesů.

Petr tenhle kurz nejen výborně připravil, ale zároveň nám dal prostor na to se ptát a zkoušet. Za mě jednoznačně velký přínos a doporučení pro všechny, kdo chtějí AI opravdu využívat. Petra Keřková
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Další informace