Kurzy a certifikace Atlassian

Vše

Jira Service Desk

9.900 CZK

Cena (bez DPH)

Days1
25. 1. 2021
virtual
CZ
3. 3. 2021
virtual
CZ
21. 4. 2021
virtual
CZ

Jira Service Desk je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.

Cílová skupina

Školení je určeno pro pracovníky podpory a pro administrátory Service Deskových projektů

Osnova

  • Co je to Jira Service Desk
  • Licencování a správa uživatelů
  • Typy portálů – zákaznický, interní
  • Portál – nastavení, přizpůsobení
  • Typy projektů – jak se liší Service Deskové od těch klasických
  • Typy unikátních typů issues v Jira Service Desk – Bug, Incident, Service Request
  • Workflows – tvorba a správa
  • Screens – nastavení a práce s nimi
  • Tvorba front a jejich správa
  • Reporting v Jira Service Desk
  • SLA – nastavení a využití
  • Customer satisfaction – nastavení a využití
  • Reporting v Jira Service Desk
  • Využití Confluence jako znalostní báze – propojení a nastavení
  • Automatizace – nastavení a využití
  • Role a skupiny – jak je využít v projektech
  • Permissions – nastavení a troubleshooting
  • Emailové notifikace – nastavení a správa
  • Často využívané pluginy pro Jira Service Desk

Předpoklady účastníka

  • Účastník kurzu má dlouhodobou znalost práce s Jira jako uživatel nebo administrátor
  • Orientace v problematice ITIL je výhodou
  • Základní znalost systému Confluence je výhodou

Poptejte kurz u nás

Kurzy
Submit
* Povinné pole

Recenze

Jan Jambrich
15. 12. 2020
Velmi dobre skolenie na zvladnutie zakladnych administratorskych zrucnosti. Za jediny den som sa dozvedel strasne vela uzitocnych informacii. Samozrejme aj naucil, kedze sucastou skolenia su aj prakticke cvicenia. Dakujem a niekedy nabuduce dovidenia. Ing. Jan Jambrich (IT Services Engineer) Orange Slovensko
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Další informace